Kele, Fa, Szú, Miska

Egyik alkalommal a következő kérdés bukkant fel a Honfoglaló nevezetű játékban:

Honfoglalo

És még mondja valaki, hogy nem vicces egy játék… Aztán megpróbáltam utánanézni a neveknek: Kele egy gólya (ezt tudtam magamtól is), Szú egy sün(elsőre egy féregre gyanakodtam), Miskát csak ebben a formában találtam, de nem valószínű, hogy róla lenne a kérdésben szó:

Miska

Ezek után már magától érthetődő, hogy a delfin a Fa nevezetű, akiről semmi információ… Mindegy, a lényeg: Kelefaszú Miska. Netán valaki ismeri ?😀

4 hozzászólás to “Kele, Fa, Szú, Miska”

  1. Eszti Says:

    A Miska az egy szamár. Fekete István Kele című regényének az egyik mellékszereplője.

  2. béka Says:

    én csak Kelét ismerek!😛 (L)(L)

  3. ééén Says:

    Robert Merle: Állati elmék (a két delfin neve Fa és Bi)
    tuskókám, ne légy már annyira büszke arra, hogy valamit nem tudsz..

  4. feketefene Says:

    @ ééén: Örülök, hogy te okos vagy. Nem látom, hol itt a büszkeség… nem is erről szól az egész.

Vélemény, hozzászólás?

