Nem igaz, hogy a férfiak csak a melleket nézik!

Ez nem igaz! Mi igenis nézünk máshová is… például a plafonra. Például. Honnan jött az ötlet, hogy megosszam veletek, kedves olvasók, ezt az igen fontos tényt? Innen:

Lust Or Bust

Jó játékot! Majd mondjátok el a véleményeteket!

5 hozzászólás to “Nem igaz, hogy a férfiak csak a melleket nézik!”

  1. Norge Says:

    Ha nem akarja hogy nézzük, minek teszi ki ?😛😀

  2. feketefene Says:

    hehe…nők😛

  3. rugolabnyusz Says:

    hihi, mell utan jon az arc, vagy mi:D?

  4. Xaxofon Says:

    Engem a legelején azonnal elkaptak, utána meg már annyira félénk lettem, hogy nem tudtam teljesíteni a teljes nézetségi szintet😉

  5. SHAMAN.SMN Says:


    Norge Says:
    April 22nd, 2007 at 2:54 pm

    Ha nem akarja hogy nézzük, minek teszi ki ?

    … AZ EGYIK PICSÁTOL AKIVEL JÁRTAM EZT MEGKÉRDEZTEM, A VÁLASZ BONYOLULT DE LOGIKUS, AZÉRT MERT HA AZT NÉZIK MEG RAJTA, AKKOR CSAK ‘ARRA’ JÓ NEKIK, VISZONT HA AZT ÉS A SZEMÉT MEG MÁST IS, AKKOR ‘ARRA’ IS, ÉS SZÁMÁRA FONTOSABB DOLGOKRA IS! IGY Ö TUDHATJA HOGY KIVEL ÁLL SZEMBEN! VISZONT HA NEM NÉZIK AZT MEG, AKKOR MÁR NEKI NEM JÓ ‘ARRA’ AZ A SRÁC AKI ÖT NÉZI!

    EZEK UTÁN MEGKÉRDEZTEM HOGY AKKOR (MIVEL JÁRTUNK) MOST EZZEL AZ ÖLTÖZKÖDÉSSEL MINDEN NAP ENGEM TESZ PRÓBÁRA, VAGY ESETLEG ÉN ITT MÁR NEM JÁTSZOM SZEREPET ?

    NEM VOLT VÁLASZ🙂 …PÁR NAP MULVA VALAHOGY ELÖHOZTA A TÉMÁT, ÉS FINOMAN ELMAGYARÁZTA HOGY IGAZAM VOLT DE TULAJDONKÉPPEN NEKI VAN IGAZA MERT SZÜKSÉGE VAN RÁ HOGY MEGNÉZZÉK ÉS SZÉPNEK TALÁLJÁK!

    JÓKAT BASZTUNK, JÓ KÉT HÉT VOLT A KAPCS, AZTÁN LELÉPTEM😀

Vélemény, hozzászólás?

